سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق و فوتبال
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
چون دنیا به کسى روى آرد ، نیکوییهاى دیگران را بدو به عاریت سپارد ، و چون بدو پشت نماید ، خوبیهاى او را برباید . [نهج البلاغه]
نویسنده : کیوان:: 87/3/26:: 6:25 عصر
نقل و انتقالات باشگاه منچستر یونایتد، 5شنبه شب اولین قرار داد نقل و انتقال خود در این فصل را قطعی نمود. در پی جنجال پنهانی که برای به خدمت گرفتن مستعد ترین مهاجم جوان ایتالیا سر گرفته شده بود، سر الکس فرگوسن به پیروزی رسید.

مدت کوتاهی از انتقال بازیکن مورد علاقه سر الکس ، آروان رامسی 17 ساله ، به آرسنال می گذشت  که شیاطین سرخ موفق شدند داویده پتروچی مهاجم 16 ساله رم را که در فصل گذشته موفق شده بود در جریان 19 دیدار، 14 بار گلزنی کند و برترین گلزن لیگ جوانان ایتالیا شود را به اولترافورد بیاورند.

ا
و هم اکنون در جمع تیم زیر 17 ساله های ایتالیا نیز حضور دارد. یونایتد به این بازیکن آتیه دار 95.000 پوند در سال می پردازد و نیز هزینه های مسافرت و اقامت در انگلیس .

این بالاترین عددی است که تا کنون برای بازیکن تیم جوانان پرداخت شده است. رم مبلغ 200.000 پوند را درخواست کرده بود ولی به علت تمایل داویده ، این انتقال با رقم 95.000 پوند صورت گرفت. 

پتروچی که از تیم سن باسیلو راهی رم شده بود به توتی جوان ملغب شده است و می تواند در فصل آینده در تیم اصلی بازی کند.

در هفته پیش اورا قرار خود را به مدت 4 سال تمدید کرد . فرگی کبیر نیز در حال بررسی شرایط برای تمدید قرارداد رونالدو است.

وین نیز بالخره با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد تا گیگزی چنین بگوید : " تازه عروس، با آمدنش جیب های وین را خالی کرد ولی قلبش را ملامال از عشق و شادی "

منبع : MANUTD.COM

نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

6682:کل بازدید
9:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
عشق و فوتبال
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عشق و فوتبال
اشتراک